Všeobecné obchodní podmínky pro produkty U modré kočky
I. Základní ustanovení
1. Všeobecné obchodní podmínky „VOP“ upravují v souladu s ustanovením § 1751
odst. 1, § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále
jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo
na základě smlouvy o koupi „kupní smlouva“, nebo smlouvy o poskytnutí
poradenství „smlouva o poradenství“, nebo smlouvy o členství „smlouvy o
členství“ uzavírané mezi provozovatelem a zákazníkem prostřednictvím
internetového obchodu na stránkách: www.umodrekocky.cz
„internetový eshop“.
2.
Provozovatelem internetového obchodu u webu www.umodrekocky.cz je:
Renata Petříčková, Lidická 363
IČ: 01261835, ŽÚ Pardubice
Kontaktní údaje:
e-mail:
rpetrickova@centrum.cz, modracesta@seznam.cz
Provozovatel
webu a eshopu je dále označen také jako „prodávající“.
3.
Zákazníkem (klientem nebo členem) se stává každý, kdo prostřednictvím
internetového obchodu u webu www.umodrekocky.cz
odeslal řádnou objednávku (inspirace, ebook, členství), nebo o tuto službu
požádal na emailu (např. chcete-li tuto službu či produkt jako dárek). Zákazník,
který prostřednictvím eshopu nebo emailu odeslal řádnou objednávku se stává
kupujícím.
4.
Po dobu trvání smluvního vztahu vzniklého na základě objednávky bude smlouva (či
smluvní komunikace) uložena u provozovatele, který k ní zákazníkovi umožní
přístup na základě jeho písemné žádosti. Na webu www.umodrekocky.cz je k uzavírání smlouvy užito elektronických formulářů
souvisejících s eshopem. Uzavřená smlouva je v případě vyplnění formuláře
umístěného na internetových stránkách provozovatele archivována v elektronické
podobě. Emailovou komunikací se stvrzuje objednávka z původního, stále
funkčního obchodu www.modracesta.blogspot.com.
5.
Smlouva se uzavírá v českém/slovenském jazyce.
6.
Poskytovatel není plátcem DPH, je však identifikovanou osobou.
7.
Veškeré platby jsou přijímány v českých korunách (CZK) nebo eurech (EUR) včetně
plateb v rámci „podpora tvorby“ a jsou řádně daněny dle platných předpisů.
8.
Uhrazením kupní ceny, popř. členství, se rozumí připsání předmětné finanční
částky na účet provozovatele www.umodrekocky.cz
II.
Poskytnutí produktu inspirace/členství/ebooku
a)
Uzavření smlouvy
1.
Prodávající uvádí informace o produktech určených k prodeji prostřednictvím
internetového obchodu či prostřednictvím jiných on-line prodejních nástrojů,
např. marketingových akcí na sociálních sítích.
Na
webu je k dispozici kombinace individuálních inspirativních výkladů včetně
konzultací (je vždy uvedeno u každého produktu), ebooky (zdarma i placené) a
programy či členství (podmínky jsou vždy u každého produktu).
2.
Eshop www.umodrekocky.cz umožňuje zákazníkům prohlížení zboží, uvádí ceny a
tam, kde to je možné uvádí i modelový, vzorový výklad nebo ukázku produktu pro
lepší představu, co dostáváte.
Ceny
produktů/programů a členství jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a ceny
jsou konečné. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v
internetovém obchodu prodávajícího. Tímto uvedením ceny ale není dotčeno právo prodávajícího
uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.
Prohlížení zboží nenese povinnost nákupu. Dotaz a individuální konzultace o
vhodnosti jednotlivého produktu také nenese povinnost nákupu. Je vyloučeno
použití ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.
4.
Zákazník objednává produkty skrze formulář vytvořeného k objednávce.
Formulář obsahuje informace o objednávaném zboží a jeho množství, způsobu
úhrady kupní ceny zboží, osobní údaje nezbytné pro řádné uzavření smlouvy a
dodání objednávky.
5.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí
s nimi. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součást uzavřené kupní
smlouvy.
6.
Formulář odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „odeslat
objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za
správné. Takto doručená objednávka je platným a závazným návrhem na uzavření
kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti, vyžadované formulářem.
Prodávající poté potvrdí kupujícímu přijetí objednávky. Je-li to nutné nebo
vyžádané kupujícím, vyjasníme si individuální potřeby kupujícího. Kupní smlouva
je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím. Potvrzení o přijetí objednávky je
z elektronického systému eshopou doručeno kupujícímu, v případě objednávky
přes email je zaslán email s potvrzením.
7.
Prodávající si vyhrazuje právo nepotvrdit objednávku nebo od objednávky odstoupit
v případě, že prodávající již zboží v mezidobí nemá v nabídce. Prodávající
pak bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V
případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu
tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném
termínu, a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od nepotvrzení či
odstoupení od objednávky ze strany prodávajícího.
8.
Prodávající si dále vyhrazuje právo nepřijmout nebo odmítnout objednávku
kupujícího, který v minulosti zboží objednal a nezaplatil nebo se
objednaný produkt nehodí pro jeho individuální situaci.
b)
Dodání a úhrada kupní ceny zboží
1.
Je-li uzavřena kupní smlouva dle čl. II. odst. a) těchto obchodních podmínek,
prodávající doručí produkt/y na zadanou elektronickou adresu (v případě
členství i bonusy v podobě psaných dopisů zasílaných obyčejnou poštou) ve
lhůtě stanovené v internetovém obchodě nebo ve lhůtě, která je mezi smluvními
stranami individuálně dohodnuta. V případě, že by zboží nebylo dodáno ve
stanovené lhůtě, kupující neprodleně informuje o situaci a individuálně se
dohodne.
2.
Cenu zboží lze uhradit následujícími způsoby:
-
bezhotovostním převodem na účet
3.
Prodávající vystavuje daňový doklad – fakturu. Dodávám ji s dodaným
produktem.
c)
Dodání a úhrada kupní ceny poradenství
1.
Poradenství je poskytováno Renatou Petříčkovou (dále jen „poskytovatelka“) formou
poskytnutých dokumentům individuálních článků (Word, pdf, nahrávky na Youtube)
a emailových konzultací (případně messenger či jiné dohodnuté prostředky).
2.
Pokud jsou v některém případě výjimky či speciální okolnosti ohledně
produktů, je to vždy jasně uvedeno v popisku daného produktu.
3.
Poskytovatelka se zavazuje zachovávat mlčenlivost o soukromí
kupujícího/klienta, jejichž prozrazení by poškodilo kupujícího. Zachování
tajemství je samozřejmostí.
4.
Poskytnuté poradenství nenahrazuje zdravotní péči (vyhrazuji si právo
nepřijímat klienty v péči psychiatra nebo s diagnostikovanou
psychickou nemocí či pravidelně užívající jakákoliv psychofarmaka). Zvažte
poradenství v těhotenství, v době emoční nerovnováhy a obraťte se
nejprve na odborníky. Konzultace tohoto typu je ryze inspirativní a má vést
k uvědomění si vlastních sil a hledání svého vlastního řešení.
Některé
produkty jsou určeny pouze pro krásnější den, zavedení příjemné rutiny do
života apod.
6.
Pro úhradu kupní ceny poradenství se analogicky použije ustanovení článku II.
odst. b) VOP.
……………….
III.
Členství v online programu
a) Uzavření smlouvy
1.
Provozovatel uvádí informace o online programech určených k prodeji
prostřednictvím eshopu www.umodrekocky.cz
nebo marketingových nástrojů a sociálních sítí.
2.
Eshop dodá zákazníkům všechny informace, modelové texty a ceny za členství v
online programech (některé části jsou přístupné v Youtube programu, vždy
je to u každého programu uvedeno). Ceny členství v online programech
jsou konečné a nemění. Případné změny se dějí v cyklech, například u
programů vázaných na jednotlivé měsíce se ceny mohou měnit s každou další
sezónou. Lze však uzavřít smlouvu o členství za individuálně sjednaných
podmínek po emailu. Některá členství je možno zakoupit prostřednictvím eshopu.
3.
Veškeré informace si lze prohlížet bez nutnosti nákupu. Provozovatel vylučuje
použití ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.
4.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že souhlasí s VOP a zákazník tyto
podmínky vidí k odškrtnutí před dokončením objednávky. Před podáním
objednávky má zákazník možnost zkontrolovat jím vyplněné údaje a opravit je.
5.
Chyby v objednávce může zákazník opravit v průběhu zadávání objednávky,
případně prostřednictvím emailové zaslané provozovateli (modracesta@seznam.cz)
7.
Smlouva o členství vzniká na základě objednávky ze strany klienta u
provozovatele, nebo úhradou ceny členství na účet provozovatele, podle toho,
který okamžik nastane dříve a vše další pak běží individuálně dle podmínek
každého členství (vše je popsáno v popisku produktu).
8.
Zpřístupnění digitálního obsahu je zajištěno prostřednictvím neveřejných odkazů
na platformě Youtube (případně lze domluvit i jinak).
9.
Zákazník je povinen uvést v objednávce pravdivé údaje: objednávané položky,
způsob platby, osobní údaje nezbytné pro řádné uzavření smlouvy.
12.
Provozovatel potvrdí zákazníkovi přijatou objednávku tím, že zákazníkovi zašle
fakturu. U některých psaných výkladů a inspirací je faktura součástí již
hotového produktu (zejména, je-li objednávka učiněna skrze email).
b)
Platba
1.
Po doručení objednávky dostane od provozovatele zákazník doklad, a to v
elektronické formě, který je nutno uhradit ve lhůtě splatnosti na něm uvedené.
2.
Cenu členství nebo účasti v programu může zákazník uhradit
–bankovním
převodem.
c)
Ukončení smlouvy
1.
Smlouva se automaticky ukončuje po uplynutí dohodnuté doby programu nebo
členství. V případě měsíčních plateb začíná produkt (a služby s ním
spojené) běžet dnem úhrady po dobu 30 dnů. Před splatností nového měsíce je
emailem zákazník upozorněn na možnost nové objednávky, tento email ho však
nezavazuje k nákupu. Nebude-li na něj reagovat a další platba nepřijde,
členství nebo program se automaticky
přerušuje.
2.
Členství může být zrušeno dohodou smluvních stran zcela individuálně i
v případě nespokojenosti s produktem (zjištění, že toto není pro mne
to pravé).
2.
Provozovatel může od smlouvy odstoupit v případě, že zákazník neuhradil
cenu produktu, nebo zjistil, že služba pro zákazníka není vhodná (vrací se pak
celá nebo poměrná část peněz za službu či produkt).
d)
Práva a povinnosti provozovatele
1.
Provozovatel se zavazuje poskytovat objednané služby zákazníkům v rozsahu,
jaký byl dohodnut v konkrétním produktu. V případě zpoždění bude
klient upozorněn a dohodnut individuálně další postup.
e)
Práva a povinnosti zákazníka
1.
Zákazník se zavazuje v souladu se smlouvou o členství uhradit cenu produktu/členství/programu.
2.
Zákazník se zavazuje užívat produkty a služby tak, jak je dáno v daném
produktu, v jeho popisku.
3.
Zákazník by měl používat informace pro sebe získané jen pro sebe, neposkytovat
je třetím osobám a nešířit volně po internetu.
4.
Zákazník bere na vědomí, že provozovatel nenese odpovědnost za výsledky
v osobní práci klienta. Poskytované služby jsou jen podpůrné a
inspirativní. Největší díl práce musí každý vykonat sám. Se stejnou vážností
bere zákazník na vědomí, že služby nejsou vhodné pro osoby
s diagnostikovanou psychickou poruchou, v období, kdy bere
psychofarmaka, ke zvážení je pak i stav těhotenství nebo extrémně silné emoční
zátěže. Zde prosím vyhledejte nejprve odborníka.
f)
Změna, náhrada online programu
1.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínů v situacích, které to
neodkladně vyžadují. Tyto změny budou neodkladně zákazníkovi sděleny na
emailový kontakt a domluven individuální postup.
IV.
Práva spotřebitele
1. Spotřebitel má tato práva, která se nevztahují na podnikatele:
a)
Informace před uzavřením smlouvy nebo smlouvy o členství jsou zveřejněny
prostřednictvím www.umodrekocky.cz
eshop a v těchto VOP.
b)
Spotřebitel souhlasí s tím, že poskytovatelka může v neodkladných
případech poskytnout službu ještě před jejím zaplacením. I zde platí možnost
odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.
c)
Od smlouvy lze odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů, není-li uvedeno jinak
v konkrétním produktu (u dlouhodobých programů se lhůty prodlužují).
Informace bude mít následující znění: “Já, níže podepsaný XY, nar. dne 000000,
odstupuji od smlouvy ze dne …………., která byla uzavřena s Vámi na straně jedné
jako provozovatelem a mojí osobou na straně druhé jako zákazníkem.“
V případě, že jde o testovací verzi (počátek produktu na vyzkoušení, měsíc
zdarma) není třeba tímto způsobem vypovídat, za uzavřenou se smlouva považuje
až ve chvíli, kdy je zaplacena částka za produkt.
e)
Právo na mimosoudní řešení sporu – v případě, že mezi provozovatelem a
spotřebitelem vznikne spor, který se nepodaří vzájemně vyřešit, má spotřebitel
právo na mimosoudní řešení sporu s provozovatelem s tím, že mimosoudní řešení
sporu přísluší České obchodní inspekci. Toto právo lze uplatnit do jednoho roku
ode dne, kdy spotřebitel uplatnil u provozovatele právo, které je předmětem
sporu.
V.
Duševní vlastnictví a know-how provozovatele
1. Veškeré produkty i obrázky na eshopu www.umodrekocky.cz jsou
výsledkem duševní činnosti provozovatele a jsou jeho majetkem, který je chráněn
zákonem č. 121/2000 Sb., autorským zákonem, v platném znění a dalšími zákony na
ochranu duševního vlastnictví. Některé obrázky jsou z fotobanky Pixabay.cz
2.
Některé články či citace lze použít s uvedením původního zdroje.
3.
Reference uvedené na webu www.umodrekocky.cz
jsou podloženy uchovanými emailovými zprávami a souhlasem dotyčných osob.
VI.
Závěrečná ustanovení
1. Smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem se řídí těmito VOP a
příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, a zákonem č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími.
2.
Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu obsahu VOP. Aktualizované znění VOP
bude vždy uveřejněno na webových stránkách provozovatele a informace o změně bude
uveřejněna. Takováto změna vstupuje v platnost uplynutím provozovatelem
stanovené lhůty, která činí min. 30 dní ode dne oznámení změny VOP.
4.
Pokud klient/zákazník s příslušnou změnou VOP nebude souhlasit, je oprávněn
vypovědět smlouvu nejpozději 5 dní před účinností příslušné změny VOP. V
případě, že zákazník nevyužije svého práva na výpověď smlouvy, platí, že se
změnou VOP souhlasí. Pokud se změna bude týkat změny již v probíhajících
programech, program doběhne ještě bez těchto změn, případně každý klient
dostane oznámení (a může souhlasit, nebo kvůli změně odstoupit od smlouvy a má
pak právo na vrácení poměrné částky svého produktu).
5.
Individuální dojednání odchylující se od těchto VOP mají přednost.
6.
Na smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem, jehož součástí jsou tyto
VOP, se neuplatní ustanovení § 1793 občanského zákoníku (neúměrné zkrácení). Zákazník
i provozovatel na sebe bere riziko nebezpečí změny okolností ve smyslu
ustanovení § 1765 občanského zákoníku.
7.
Odpověď zákazníka s dodatkem či odchylkou ve smyslu § 1740 odst. 3 občanského
zákoníku není přijetím nabídky na uzavření smlouvy, ani když podstatně nemění
podmínky nabídky.
8.
Provozovatel ani zákazník berou na vědomí, že nad rámec výslovných ustanovení
uvedených v objednávce či jejím potvrzení, popř. v písemné smlouvě nejsou žádné
neuvedené informace ani týkající se „obecných zvyklostí v tomto oboru“.
Vše podstatné najdete v F.A.Q https://umodrekocky.cz/sluzby/
9.
Veškeré informace o ochraně osobních údajů, zejména o účelech a způsobech
zpracování, jakož i o vašich právech v souvislosti se zpracováním vašich
osobních údajů, naleznete na adrese www.umodrekocky.cz
10.
Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane,
namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému
ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotknutá platnost ostatních ustanovení VOP.
Tyto
obchodní podmínky platí od 10.5.2022
Žádné komentáře:
Okomentovat
Chcete k tématu něco napsat? Směle do toho!