Adventní výklady budou brzy u vás!

Adventní výklady

pátek 13. srpna 2021

PŘED zklidněným VÍKENDEM: Jak s tím, co mám, můžu nakládat?

 


Snad jste týden přežili v příjemném rozpoložení, které nám mělo ukazovat, kde nám to ladí, kde stojí za to investovat svou energii a jaké nové systémy či plány do budoucna stojí za úvahu. Zaměřme tedy pozornost na to, co nám jde. Kde se cítíme dobře a tam poslechněme své tělo, svou duši – a kdo bude o víkendu potřebovat odpočívat, bude. Kdo být aktivní, tak bude také. Ideál.

Ale víc mne to táhne k tomu klidu. Můžeme velmi hluboce rozjímat nad tím, co máme, čeho jsme krok za krokem dosáhli a co si máme chránit. Zároveň však tu z obou stran na fakt, že „něco mám, buď za to ráda, važ si toho, ale moc na tom nelpi“ je přitisknuta energie radosti, toho „druhého do páru“ a vůbec. Může to být o víkendových úvahách o nových začátcích, o tom, že se rozejdu ze zkostnatělého stavu kupředu a to, co máme, co jsme zažily, prožili, investujeme jako zkušenosti nebo fakta do dalšího života. Jak můžu to, co mám – nyní použít jako investici?

A také to může být o tom, že k nám zvenčí přichází změny, či si ty změny uvědomujeme, které nás dříve či později donutí pohnout se z místa. Přestat šetřit a shromažďovat a pěkně to vzít a někam, někomu dát.

Může to být víkend plný nabídek ke sdílení. Zájmu o to, co umíme, máme… víkend zpestření života, když uvidíme, že možná to, co žijeme a myslíme si, že to byl cíl – byl jen začátek… a to v tom nejlepším slova smyslu.

Jsem zvědavá  na zítřek!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Chcete k tématu něco napsat? Směle do toho!